| Transitieatlas | Niet ingelogd | Nieuw account | Inloggen

intro

De Task Force Marktontwikkeling Biologische Landbouw en ketenorganisatie Bionext organiseren een landelijke campagne om het nieuwe EU Bio-keurmerk onder de aandacht te brengen. De campagne heet “Proef de Aandacht” en is een spaaractie om een biologisch diner thuis te winnen.

body

Wie dit najaar biologische producten koopt, haalt niet alleen smakelijk en gezond eten in huis, maar maakt kans op één van de 25 geheel verzorgde biologische diners voor 10 personen door chef-kok Eric van Veluwen. De actie bestaat uit het sparen van afbeeldingen van het Europese Bio-keurmerk uit de verpakking van tien biologische producten.

Naast deze hoofdprijs is er in oktober een extra prijs te winnen, biologische koffiemelk in cupjes. Sinds kort brengt Zuivelrijck als eerste in Nederland biologische koffiemelk cupjes op de markt. Handig voor op het werk, in de clubkantine en thuis. Zuivelrijck stelt deze handige cupjes beschikbaar voor de campagne “Proef de Aandacht. Ze zullen worden verdeeld over drie winnaars. Nummer 1 krijgt 2.000 cupjes, nummer twee 1.000 en nummer drie 400.

Om kans te maken op de biologische koffiemelk cupjes stuur je een volle spaarkaart en een leuke foto met je collega’s of clubleden waaruit blijkt dat jouw bedrijf of club héél biologisch bezig is. De winnaars van deze extra actie worden op maandag 31 oktober bekend gemaakt in de nieuwsbrief van “Proef de aandacht”.

Meer informatie over de campagne en actievoorwaarden, vind je op http://www.proefdeaandacht.nl/extra-prijzen/.

Zuivelrijck B.V. is een Nederlandse onderneming gespecialiseerd in biologische zuivel. Voor meer informatie http://www.zuivelrijck.nl of volg ons op Twitter http://twitter.com/Zuivelrijck

 
Socials